Menu
Pravidla pro podávání a vyřizování stížností ze strany uživatele/zájemce:
Uživatel/zájemce je při prvním kontaktu v zařízení seznámen s možností stěžovat si formou ústní či písemnou. Tato informace je také uveřejněna na viditelném místě v kontaktní místnosti.
Uživatel/zájemce může podat stížnost:
ústní formou:
• pracovníkovi zařízení a ten následně informuje přímého nadřízeného
• vedoucímu zařízení a ten následně informuje přímého nadřízeného
písemnou formou:
• anonymní schránka, kniha přání a stížností, které jsou umístěny na viditelném místě v zařízení a kontrolují se každý den po skončení provozní doby
• oficiálním dopisem k vedoucímu zařízení, nebo vedení organizace:
vedoucí zařízení: Bc. Jindřiška Urbánková, K-centrum Kadaň
Klášterecká 1720
Kadaň 432 01
organizace: Mgr. Jan Hudák, Světlo Kadaň z.s., Husova 1325, 432 01 Kadaň