Menu
Ústní formou: sdělit stížnost terénnímu pracovníkovi nebo vedení/vedoucímu TP, vedoucí zároveň informuje přímého nadřízeného
Písemnou formou: zapsat stížnost do knihy přání a stížností nebo písemně oficiálním dopisem na adresu služby
Stížnosti se řeší do 14 dnů od jejich podání
V rámci porad týmu se provede jejich prošetření, které se poté sděluje:
Ústní formou: odpověď na stížnost provede terénní pracovník, popř. vedení/vedoucí služby TP
Písemnou formou: v knize přání a stížností nebo dopisem
Každá stížnost je evidována ve zvláštní složce stížnosti po dobu 3 let. Uživatel se může proti rozhodnutí o vyřízení stížnosti odvolat a to vždy na nadřazený orgán, který rozhodnutí vydal, nejpozději však do 14 dnů od přijetí rozhodnutí.
Vedoucí služby: Richard Vodička, tel.: 773 140 022